Wat kost Professional Organizing?
Tarieven particulieren
Elk organize-project is anders. Hoelang we met jouw project bezig zijn hangt af van de grootte van de ruimtes, het aantal spullen dat er in staat, de snelheid waarin jij keuzes kunt maken en de mate waarin jij hulp wilt. Tijdens het kennismakingsgesprek zal ik een schatting maken van het verwachtte aantal organize-uren die nodig zijn. Het kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.
Mijn uurtarief bedraagt €75,- inclusief btw. Indien je mij minimaal 3 uur per afspraak inhuurt, reken ik een lager uur tarief.
Maatwerk
Voor de volgende projecten maak ik een offerte op maat, afhankelijk van jouw wensen:
- Zorgeloos verhuizen
- Jouw woning verkoopklaar maken
- Hulp voor senioren
- Hulp na overlijden
Voor informatie over eventuele reiskostenvergoeding kijk dan bij veel gestelde vragen.
Tarieven Zorg
ZIN (zorg in natura)
Voor zorg vanuit de gemeente via ZIN bepaalt de gemeente de tarieven. Jij hebt hier geen omkijken naar, want dit regel ik met de gemeente.
Wel heb je een eigen bijdrage, hiervoor stuurt het CAK je een factuur en deze betaal je aan hun.
PGB
Tarieven vanuit PGB gaan in overleg.
Tarieven Zakelijk
Een organize-project op kantoor is erg afhankelijk van verschillende factoren. Denk aan de hoeveelheid en grootte van de ruimtes, het aantal spullen dat er in staat, maar ook de wensen van jou en jouw medewerkers.
Ik hanteer hiervoor andere tarieven dan voor de particuliere klant. Ik maak graag een vrijblijvende offerte op maat. Neem contact met mij op. We plannen een kennismakingsgesprek in en bespreken jouw wensen en de mogelijkheden die er zijn.