Kantoor & Organize

Herken jij dit ook op kantoor?

Je wilt iets printen en natuurlijk is het papier op. Je gaat papier pakken maar de opslagruimte is een rommel en alles ligt door elkaar. Hierdoor moet je eerst alles overhoop halen om dan eindelijk het papier te vinden dat jij nodig hebt. Tijd om dit structureel aan te pakken is er niet en je blijft je hier maar aan storen.

Je komt in de kantine, een plek waar je even rustig wilt lunchen en ontspannen tijdens je drukke werkdag, maar het is een bende. De koffie is op en natuurlijk staat de nieuwe koffie onderaan de stapel van alle voorraad die binnen gekomen is. Je bent in de tijd dat je even wilt ontspannen aan het opruimen. Dat is niet de bedoeling!

De voorraadkast voor schoonmaakartikelen, deze is zo onoverzichtelijk ingedeeld dat je van de ene kant van de kast naar de andere moet, om bij elkaar te zoeken wat je nodig hebt.

Je bent lang bezig met het bestellen van jouw voorraad, omdat je niet in één oogopslag kan zien wat je nog hebt en hoeveel je moet bestellen.

En zo zijn er nog veel meer plekken op kantoor waar het een rommel is of onoverzichtelijk ingedeeld. Jouw kostbare tijd en humeur moeten hier niet de dupe van worden. Dit kan allemaal anders!

Hoe ga ik dit voor jou oplossen?

Ik ga de ruimtes dusdanig inrichten dat er een groot gemak ontstaat, je niet meer hoeft te zoeken, je met plezier pakt wat je nodig hebt en het bestellen een fluitje van een cent wordt.

Wil je dat alles het hele jaar door opgeruimd en overzichtelijk blijft? Kies dan voor een abonnement! Of je bestelling nou wekelijks, maandelijks of per kwartaal binnen komt, ik sta altijd paraat om het direct op te ruimen!

Get in touch now

Wil je meer informatie of een kennismakingsgesprek inplannen?